سفید موزیک / دانلود آهنگ های ایرانی جدید

سایت دانلود آهنگ جدید ایرانی سفید موزیک مرجع موزیک های جدید با لینک مستقیم ایران.

سفید موزیک / دانلود آهنگ های ایرانی جدید

سایت دانلود آهنگ جدید ایرانی سفید موزیک مرجع موزیک های جدید با لینک مستقیم ایران.

دانلود آهنگ جدید امیرعباس گلاب به نام شاه قلبم

دانلود آهنگ جدید امیرعباس گلاب به نام شاه قلبم
دانلود موزیک جالب شنیدنی ایرانی شاه قلبم با صدای خواننده ایرانی امیرعباس گلاب با کیفیت های Mp3 320 128 توسط سفید موزیک
Download New Music Amir Abbas Golab Shahe Ghalbam
 
 متن آهنگ شاه قلبم امیرعباس گلاب
عشق اینجوری نیست علاج درداش توی دوری نیست
تو حساسی من میفهمم نه دیوونم نه بی رحمم
نه مشهورم نه مغرورم هر وقت نیستی پر از دلشورم
این عشق کاری کرد بمونیم با هم نه تو مجبوری نه من مجبورم
با من زندگی کن با تمام خوب و بدهام
من تا زنده باشم واسه این عشق بد نمیخوام
من حساسم بلند پروازم یه وقتا حتی یکم لجبازم
تو با احساست منو دوس داری نه با عکسامو نه با آوازم
شاه قلبم تا ابد همدم خیالت راحت تموم شد دردم
عاشق تر باش بگو میدونی چقدر خوشحالم که پیدات کردم
من حساسم بلند پروازم یه وقتا حتی یکم لجبازم
تو با احساست منو دوس داری نه با عکسامو نه با آوازم
با من زندگی کن با تمام خوب و بدهام
من تا زنده باشم واسه این عشق بد نمیخوام
من حساسم بلند پروازم یه وقتا حتی یکم لجبازم
تو با احساست منو دوس داری نه با عکسامو نه با آوازم
جهت ورود به بخش دانلود آهنگ امیرعباس گلاب کلیک نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.