سفید موزیک / دانلود آهنگ های ایرانی جدید

سایت دانلود آهنگ جدید ایرانی سفید موزیک مرجع موزیک های جدید با لینک مستقیم ایران.

سفید موزیک / دانلود آهنگ های ایرانی جدید

سایت دانلود آهنگ جدید ایرانی سفید موزیک مرجع موزیک های جدید با لینک مستقیم ایران.

دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده به نام دلدار

دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده به نام دلدار

دانلود موزیک جالب شنیدنی  دلدار با صدای خواننده ایرانی سینا درخشنده با کیفیت های Mp3 320 128 توسط سفید موزیک

Download New Music Sina Derakhshande – Deldar

 

متن آهنگ دلدار سینا درخشنده

میگی عاشقم از تو بدتر اگه عشق تو باشه کمتر دیوونه میشه قلبم بگو بشنومت بلندتر

میگم با تو تمومه کارم مگه جز تو کسی رو دارم چیزی به دل نگیری فقط سر به سرت میذارم

آخ یه دل دارم یه دلدار شدم عاشقت ای یار تو فقط لب تر کنی من میمیرم روزی صد بار

آخ یه دل دارم یه دلدار شدم عاشقت ای یار تو فقط لب تر کنی من میمیرم روزی صد بار

هی یه آدم عاشقته یه عالم تا نکن با من یه جوری که ندی به بادم

که یه بارم آخه شده بذارم چیزی تو دلم بمونه هی به روت بیارم

آخ یه دل دارم یه دلدار شدم عاشقت ای یار تو فقط لب تر کنی من میمیرم روزی صد بار

آخ یه دل دارم یه دلدار شدم عاشقت ای یار تو فقط لب تر کنی من میمیرم روزی صد بار

آخ یه دل دارم یه دلدار شدم عاشقت ای یار تو فقط لب تر کنی من میمیرم روزی صد بار

آخ یه دل دارم یه دلدار شدم عاشقت ای یار تو فقط لب تر کنی من میمیرم روزی صد بار


جهت ورود به بخش دانلود آهنگ های سینا درخشنده کلیک نمایید 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.