سفید موزیک / دانلود آهنگ های ایرانی جدید

سایت دانلود آهنگ جدید ایرانی سفید موزیک مرجع موزیک های جدید با لینک مستقیم ایران.

سفید موزیک / دانلود آهنگ های ایرانی جدید

سایت دانلود آهنگ جدید ایرانی سفید موزیک مرجع موزیک های جدید با لینک مستقیم ایران.

دانلود آهنگ جدید محمدرضا هدایتی به نام چه دردی

دانلود آهنگ جدید محمدرضا هدایتی به نام چه دردی

دانلود موزیک جالب شنیدنی ایرانی چه دردی با صدای خواننده ایرانی محمدرضا هدایتی با کیفیت های Mp3 320 128 توسط سفید موزیک

Download New Music Mohammadreza Hedayati – Che Dardi

 

متن آهنگ چه دردی محمدرضا هدایتی

نه رویای دوری نه آغوش سردی نه حتی سلامی نه عشقی نه دردی

نه چشمی به راهی تو این بی پناهی نه دودی نه عودی نه خاکی نه گردی

دلا خسته میشن تو وقتی نباشی درا بسته میشن اگه برنگردی

کجا رفتم از خود که پیشم نموندی کجا موندم از تو که یادم نکردی

کجا رفتم از خود که پیشم نموندی کجا موندم از تو که یادم نکردی

نذار از نسیم تو خالی شه دنیا که عادت کنه برگ میخک به زردی

تو پنهونی از چشم عالم ولی من چه بسیار دیدم ثوابی و مردی

نمیخوام که مرهم رو زخمم بذاری تو را دوست دارم چه دردی چه دردی

تو را دوست دارم چه دردی چه دردی …

نه رویای دوری نه آغوش سردی نه حتی سلامی نه عشقی نه دردی 

دانلود آهنگ محمدرضا هدایتی چه دردی با لینک مستقیم 320 128 لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.