سفید موزیک / دانلود آهنگ های ایرانی جدید

سایت دانلود آهنگ جدید ایرانی سفید موزیک مرجع موزیک های جدید با لینک مستقیم ایران.

سفید موزیک / دانلود آهنگ های ایرانی جدید

سایت دانلود آهنگ جدید ایرانی سفید موزیک مرجع موزیک های جدید با لینک مستقیم ایران.

دانلود آهنگ جدید من دلم تنگه بوی بارونه اونکه ترکت کرد الان پشیمونه مهدی جهانی

دانلود آهنگ جدید من دلم تنگه بوی بارونه اونکه ترکت کرد الان پشیمونه مهدی جهانی

دانلود موزیک جالب شنیدنی  من دلم تنگه بوی بارونه اونکه ترکت کرد الان پشیمونه با صدای خواننده ایرانی مهدی جهانی با کیفیت های Mp3 320 128 توسط سفید موزیک

Download New Music Mehdi Jahani – Man Delam Tange

 

 متن آهنگ من دلم تنگه بوی بارونه اونکه ترکت کرد الان پشیمونه مهدی جهانی

دلتنگه چشماتم هیچ وقت اینقد تو زندگیم نمیخواستمت

حسرت تو دنیامه کاش هیچ وقت من تو رو از دست نمیدادمت


من دلم تنگه بوی بارونه اون که ترکت کرد الان پشیمونه

دستاتو میخوام تو دستای سردم کاش نمیرفتم ترکت نمیکردم


دانلود آهنگ جدید من دلم تنگه بوی بارونه اونکه ترکت کرد الان پشیمونه مهدی جهانی


من دلم تنگه بوی بارونه اون که ترکت کرد الان پشیمونه

دستاتو میخوام تو دستای سردم کاش نمیرفتم ترکت نمیکردم


هر جا باشی به خدا اونجاست دلم خواهشا نرو نه نیار روو خواهشم

دنیای من چشماتو بده دنیامو بگیر از این قلبه عاشقم


فکر تو گره خورد به لحظه های من

بدونه من جایی نرو که سخته واسه من نرو سردمه نزن به خاطراته من


من دلم تنگه بوی بارونه اون که ترکت کرد الان پشیمونه

دستاتو میخوام تو دستای سردم کاش نمیرفتم ترکت نمیکردم


من دلم تنگه بوی بارونه اون که ترکت کرد الان پشیمونه

دستاتو میخوام تو دستای سردم کاش نمیرفتم ترکت نمیکردم


جهت ورود به بخش دانلود آهنگ مهدی جهانی کلیک نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.