سفید موزیک / دانلود آهنگ های ایرانی جدید

سایت دانلود آهنگ جدید ایرانی سفید موزیک مرجع موزیک های جدید با لینک مستقیم ایران.

سفید موزیک / دانلود آهنگ های ایرانی جدید

سایت دانلود آهنگ جدید ایرانی سفید موزیک مرجع موزیک های جدید با لینک مستقیم ایران.

دانلود آهنگ جدید چشمانت آرزوست از سر نمیپرد تو را ز خاطرم کسی نمیبرد گروه ایهام بند

دانلود آهنگ جدید چشمانت آرزوست از سر نمیپرد تو را ز خاطرم کسی نمیبرد گروه ایهام بند

دانلود موزیک جالب شنیدنی چشمانت آرزوست از سر نمیپرد تو را ز خاطرم کسی نمیبرد با صدای خواننده ایرانی ایهام بند با کیفیت های Mp3 320 128 توسط سفید موزیک

Download New Music Ehaam – Chashmanat Arezoost

 

متن آهنگ چشمانت آرزوست از سر نمیپرد تو را ز خاطرم کسی نمیبرد ایهام بند


من بی قرارم از من عاشق دلی دیوانه میخواهی که دارم

گریه کن یک شانه ی مردانه میخواهی که دارم من بی قرارم

بی تو عذابیست خنده هایی که به روی صورتم همچون نقابیست

کار من عشق است و کار چشم تو خانه خرابیست 

چشمانت آرزوست از سر نمیپرد تو را ز خاطرم کسی نمیبرد

به خاک و خون کشیده ای مرا زمن بریده ای مرو

به دل نشسته ای چه کردی با دلم به گل نشسته ای میان ساحلم

به خاک و خون کشیده ای مرا زمن بریده ای مرو

بمان که عاشقت منم چرا تو میروی در آسمان قلب من ستاره میشوی

بیا بمان که در شبم همیشه همچو ماهی

بمان که میکشد مرا تو را ندیدنت تو رفته ای و من هنوز ادامه میدمت

به گریه تکیه میکنم مرا اگر نخواهی

چشمانت آرزوست از سر نمیپرد تو را ز خاطرم کسی نمیبرد

به خاک و خون کشیده ای مرا زمن بریده ای مرو

به دل نشسته ای چه کردی با دلم به گل نشسته ای میان ساحلم

به خاک و خون کشیده ای مرا زمن بریده ای مرو 


جهت ورود به بخش دانلود آهنگ ایهام بند کلیک نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.