سفید موزیک / دانلود آهنگ های ایرانی جدید

سایت دانلود آهنگ جدید ایرانی سفید موزیک مرجع موزیک های جدید با لینک مستقیم ایران.

سفید موزیک / دانلود آهنگ های ایرانی جدید

سایت دانلود آهنگ جدید ایرانی سفید موزیک مرجع موزیک های جدید با لینک مستقیم ایران.

دانلود آهنگ جدید ای وای ای وای تب چشمای گیرای تو ای یار سینا شعبانخانی

دانلود آهنگ جدید ای وای ای وای تب چشمای گیرای تو ای یار سینا شعبانخانی

دانلود موزیک جالب شنیدنی ای وای ای وای تب چشمای گیرای تو ای یار با صدای خواننده ایرانی سینا شعبانخانی با کیفیت های Mp3 320 128 توسط سفید موزیک

Download New Music Sina Shabankhani – Ey Yar

 

متن آهنگ ای وای ای وای تب چشمای گیرای تو ای یار سینا شعبانخانی


وای عجب حال بدی احساس تب دارم من شبا بی خواب و بدون تو یه بیمارم من

همه دیدن که دور از تو گرفتارم من تب دستاتو نفس هاتو که کم دارم من

ای وای ای وای تب چشمای گیرای تو ای یار ای یار من محو تماشای تو ای یار ای یار

من عشق تو در دل دارم ای یار ای یار دور از تو پریشونم من ای وای ای وای

تب چشمای گیرای تو ای یار ای یار من محو تماشای تو ای یار ای یار

من عشق تو در دل دارم ای یار ای یار دور از تو پریشونم من ای وای

دانلود آهنگ جدید ای وای ای وای تب چشمای گیرای تو ای یار سینا شعبانخانی

من غیر از عشق تو عشقی ندارم در سر کی به روی شونه های تو بذارم من سر

کی به شوق دیدنت من میشه چشمانم تر من به غیر از فکر تو فکری ندارم در سر

ای وای ای وای تب چشمای گیرای تو ای یار ای یار من محو تماشای تو ای یار ای یار

من عشق تو در دل دارم ای یار ای یار دور از تو پریشونم من ای وای ای وای 


جهت ورود به بخش دانلود آهنگ سینا شعبانخانی کلیک نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.